Vind boekhouders door heel Nederland


Of kom direct in contact met boekhouders via één e-mail!
U bent nu hier: »

Boekhouder Utrecht

Hieronder vindt u een overzicht van alle boekhouders in Utrecht. Voor een overzicht van boekhouders per plaats in de provincie Utrecht, ga naar boekhouders Utrecht. Of ga naar direct contact met boekhouders om via één e-mail in contact te komen met meerdere boekhouders tegelijk.

1 2 3 » »»

CACHCA Financieel advies en administratie

Di Lassostraat 63, 3766 EB Soest (Utrecht)
Tel: 06-23810418, Fax: -, KvK: -
Cachca voert de boekhouding voor Bedrijven, Particulieren en Verenigingen
van Eigenaren.
verder bieden wij voor verenigingen van Eigenaren een uitgebreid pakket aan diensten.
Belastingadvies, Administratie, Boekhouding, Jaarstukken, VvE Beheer,
Technisch Beheer, Financieel Beheer, Bestuurlijk Beheer
Er wordt gewerkt op afspraak.
Sociale media:
Afbeelding › CACHCA Financieel advies en administratie

Pegels Adm. Advies

Nijverheidsweg Noord 60 - 19, 3812 PM Amersfoort (Utrecht)
Tel: 0031644628574, Fax: 033 - 480 05 66, KvK: 08164123
De onderneming houdt zich bezig met het ontwerpen en opzetten van
administraties, het assisteren bij de uitvoering, alsmede het geven van adviezen zowel aan particulieren als ondernemers.
Ik verzorg uw administratie tot en met de jaarrekeningen (het jaarrapport), voor eenmanszaken tot en met de kleine BV. Salarisadministratie is geen probleem, dit heb ik net als alle belastingzaken uitbesteed aan een vertrouwde partner.
Desgewenst kunt u meehelpen (als u dat leuk vind), dat bespaart u Pegeltjes, maar starters krijgen de eerste twee jaar van onze samenwerking sowieso een aantrekkelijke korting. Ik kijk naar u uit!
Verwerken in- en verkoop, Aangifte BTW, Opstellen Jaarrapport of Financieel
Overzicht, Ordenen van uw papieren, Opzetten kasboek
Er wordt gewerkt op afspraak.
Sociale media:
Afbeelding › Pegels Adm. Advies

Front Finance BV

Sprengenberg 64, 3825 GB Amersfoort (Utrecht)
Tel: 033-7115300, Fax: -, KvK: 08148667
Front Finance is een volledig online administratiekantoor voor het MKB en
zzp-er. Door gebruik te maken van het scan&mail concept worden uw documenten semi-automatisch in uw administratie verwerkt, die wij voor u aanmaken in het online administratie-pakket Twinfield.

Op deze manier worden menselijke handelingen tot een minimum beperkt. Dit betekent niet alleen minder fouten, maar ook minder besteedde uren, dus lagere kosten.

Na verwerking van uw gegevens volgt uiteraard de BTW-aangifte, en aan het eind van het jaar de aangifte Inkomstenbelasting en/of Vennootschapsbelasting, in combinatie met een jaarrekening.

Heeft u een eigen administratie-pakket en past bovenstaande niet in uw situatie? Geen probleem, wij werken ook met vele andere pakketten.

Neem gerust contact met ons op voor een vrijblijvend en kosteloos persoonlijk gesprek om te zien wat u kunt besparen op uw administratie. Want het leven is al duur genoeg!
Verwerking administratie, Vennootschapsbelasting, Inkomstenbelasting,
Omzetbelasting, Online administratie, Salarisadministratie
Openingstijden
Maandag: 08:00 - 20:00
Dinsdag: 08:00 - 20:00
Woensdag: 08:00 - 20:00
Donderdag: 08:00 - 20:00
Vrijdag: 08:00 - 20:00
Zaterdag: 08:00 - 20:00
Zondag: 08:00 - 20:00
Sociale media:
Afbeelding › Front Finance BV

IBEO Utrecht

Papendorpseweg 95, 3528 BJ Utrecht (Utrecht)
Tel: 030-2271424, Fax: -, KvK: -
Ben je op zoek naar een administratiekantoor, boekhouder of accountant in
Utrecht of omgeving? Stop dan met zoeken. Bij IBEO vind je moderne boekhouders, accountants en belastingadviseurs die je service verlenen zoals dat hoort. Hoge kwaliteit dienstverlening voor een scherp tarief. Hoe wij dat kunnen bieden? Door het grootste gedeelte van de administratie te automatiseren.
Diensten: Accountancy, Boekhouding, Administratie
Openingstijden
Maandag: 08:30 - 18:30
Dinsdag: 08:30 - 18:30
Woensdag: 08:30 - 18:30
Donderdag: 08:30 - 18:30
Vrijdag: 08:30 - 18:30
Zaterdag: gesloten
Zondag: gesloten
Sociale media:
Afbeelding › IBEO Utrecht

Adviesbureaudebeer

Pepermuntstraat 58, 3544 CD Utrecht (Utrecht)
Tel: 06-55534725, Fax: -, KvK: 30182048
Adviesbureaudebeer is een administratie kantoor in Utrecht. Het verzorgt de
administratie en de belastingaangifte voor ondernemers in het MKB
Diensten: Administratie, Belastingaangifte, Managementbegeleiding
Er wordt gewerkt op afspraak.
Sociale media:
Afbeelding › Adviesbureaudebeer

Balance Administratie- en Adviesbureau

Van Hardenbroeklaan 40, 3981 EP Bunnik (Utrecht)
Tel: 030-6579900, Fax: 084-7332968, KvK: 30172159
Balance Administratie- en Adviesbureau verleent diensten aan bestaande en
startende kleine zelfstandigen, zzp'ers en ondernemingen in het midden- en kleinbedrijf in voornamelijk Midden-Nederland (o.a. regio's Utrecht, Gooi- en Eemland, Utrechtse Heuvelrug, Gelderland).
De dienstverlening omvat o.a.:
- Verwerken van financiële administraties of, indien u zelf de administratie boekt, controle en begeleiding.
- Inrichten/ondersteunen van administraties.
- Samenstellen van jaarrekeningen (voor eenmanszaken, samenwerkingsverbanden (V.o.f. en C.V.) en B.V.'s).
- Verzorgen van fiscale aangiften (inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting en omzetbelasting).
- Loonadministratie inclusief het verzorgen van elektronische aangiften loonheffingen.
- Opstellen van (periodieke) management informatie, budgetten en andere financiële analyses.
- Fiscale en bedrijfseconomische advisering.
- Interim opdrachten op financieel-administratief gebied.

Balance Administratie- en Adviesbureau is aangesloten bij Fiscount. Fiscount is een adviesorganisatie ten behoeve van accountants-, administratie- en belastingadvieskantoren.
Bij specifieke vraagstukken, bijvoorbeeld op gebied van belastingrecht, pensioenen, arbeidsrecht en het afgeven van accountantsverklaringen kan een beroep worden gedaan op de fiscalisten, juristen en accountants van Fiscount.
Administratieve dienstverlening (verwerken/controle/begeleiding),
Samenstellen jaarrekeningen en overige (management)rapportages, Samenstellen belastingaangiften (IB/Vpb/BTW/LH), Fiscale en bedrijfseconomische advisering, Begeleiden startende ondernemers, Interim-opdrachten financieel-administratief, Opstellen/beoordelen begrotingen, ondernemingsplannen
Openingstijden
Maandag: 08:00 - 17:00
Dinsdag: 08:00 - 17:00
Woensdag: 08:00 - 17:00
Donderdag: 08:00 - 17:00
Vrijdag: 08:00 - 16:00
Zaterdag: gesloten
Zondag: gesloten

* Afspraak buiten openingstijden is ook mogelijk.

Sociale media:
Afbeelding › Balance Administratie- en Adviesbureau

Administratiekantoor Den Hartog ondersteuning

Albert einsteinweg 36, 3731 CT De Bilt (Utrecht)
Tel: 06-34477233, Fax: nvt, KvK: 59622067
Beste ondernemer,


Als de “allround ondersteuner” verzorgen wij de complete boekhouding voor MKB bedrijven, de ZZP'er, particulieren en verenigingen. Ook bieden wij een gespecialiseerde dienst voor horecabedrijven aan. Ons streven is om goedkoper te zijn dan 70% van de aanbieders, maar hanteren een tarief welke op zichzelf al zeer voordelig is. Afnemers van onze abonnementen bieden wij de mogelijkheid om een deel van de door onze gemaakte kosten terug te verdienen.

Tevens zijn we van mening dat het alleen op papier en in de computer zetten van uw financiële stukken maar een beperkte meerwaarde is. Dit is de reden waarom wij actief met u meedenken en een figuurlijk belletje laten rinkelen als er een besparing mogelijk is. Ook bezoeken we twee keer per jaar uw organisatie om onze dienstverlening beter op uw wensen af te stemmen. En staan voor persoonlijke en gastvrije dienstverlening.

Met vriendelijke groet,

Bas den Hartog, namens Den Hartog ondersteuning
Diensten onbekend
Openingstijden onbekend
Sociale media:
Afbeelding › Administratiekantoor Den Hartog ondersteuning

Triz Administratie

Rodezand 21, 3421 BA Oudewater (Utrecht)
Tel: 06-20527083, Fax: -, KvK: 30273342
Triz Administratie is een flexibel administratiekantoor met zeer
aantrekkelijke prijzen. U gehele administratie kan door ons worden verzorgd of slechts een deel hiervan. met als afronding de jaarrekening en de belastingaangiften. Uiteraard ook voor particulieren.

Aarzel niet en neem contact met Triz op, alle gesprekken zijn gratis en geheel vrijblijvend.

Mvg Jacqueline Zuidam
Diensten onbekend
Openingstijden onbekend
Sociale media:
Afbeelding › Triz Administratie

KUBUS Woerden

Sleper 82, 3448 WK Woerden (Utrecht)
Tel: 0348-453570, Fax: -, KvK: -
Voor al uw administratie
Diensten onbekend
Openingstijden onbekend
Sociale media:
Afbeelding › KUBUS Woerden

AvestaAccounting & Belastingadvies

Radonweg 2, 3812 RL Amersfoort (Utrecht)
Tel: 0644158957, Fax: -, KvK: -
AvestaAccounting


Welkom op de website van Avesta Accounting en belastingadviseurs. Avesta Accounting is een fullservice boekhouders kantoor gevestigd in Amersfoort. Avesta Accounting is opgericht in 1994 en bedient op dit moment meer dan 240 ondernemingen, verspreid in regio Utrecht en Gelderland. Onze medewerkers zijn uitstekend gediplomeerd en krijgen regelmatig de nodige fiscale updates.

Wij zijn meer dan alleen een boekhouder en denken actief met u mee over de fiscale wetgeving en spelen razend snel hierop in. Wij onderscheiden ons door een proactieve houding om zoveel mogelijk zorgen uit uw handen te nemen. Op deze manier hebben wij een GOEDE NAAM mogen bouwen bij fiscus en reeds aangesloten ondernemers. Wij streven naar een langdurige relatie, gebaseerd op vertrouwen, loyaliteit en kwaliteit.

All-in prijs v.a. €40,- euro per maand!
All-in prijs maximaal €10,- euro per strook!

Door gebruik van zeer moderne softwarepakketten kunnen wij aan ZZP-ers of eenmanszaken diensten aanbieden va. €40,- per maand. Voor dit bedrag doen wij uw volledige boekhouding inclusief het opstellen van uw jaarrekening en aangifte inkomstenbelasting. Voor VOF's, BV's, Maatschappen of verenigingingen is afhankelijk van het aantal verkoop- en inkoopfacturen het wijze van leveren van uw boekhouding ook een scherpe tarief bespreekbaar. Een kort overzicht van onze werkzaamheden:
Voeren van uw administratie;

- Opzetten van een goede en effectieve administratie;
- Loonadministratie voor €10,- per medewerker per maand;
- Opstellen van balans en winst- en verliesrekening;
- Verzorgen van het deponeren van jaarstukken;
- Onderhouden van contacten met Accountants (óók met Online boekhouden);
- Opstellen van Fiscale aangiften (Inkomstenbelasting, Loonbelasting, BTW, VPB);
- Opstellen van Bezwaarschriften;
- Advisering bij opstarten onderneming en bedrijfsbeëindiging;
- Advisering mogelijkheden Stamrecht BV's (inclusief oprichting);
- Advisering met betrekking tot aantrekken extra omzet en kostenbesparing;
- Onderhouden van contacten met Belastinginspecteur;
- Fiscaal advies m.b.t. veranderen van uw rechtsvorm;
- Risicomanagement.
Maak vandaag nog een vrijblijvend afspraak en ontlast uw zelf van de fiscale wetgeving. Want u moet ondernemen en de rest doen wij.


AvestaAccounting & Belastingadvies

Radonweg 2

3812 RL, AMERSFOORT

Mob: 064415 8957
Diensten onbekend
Openingstijden onbekend
Sociale media:
Afbeelding › AvestaAccounting & Belastingadvies

1 2 3 » »»
Online casinoUw advertentie hier? Mail onsUw advertentie hier? Mail onsUw advertentie hier? Mail ons
Ik kwam, ik zocht, ik vond - Julius Caesar / 47 v.Chr. ;)


© Webdesign Utrecht by JBB Media