U bent nu hier: Home » Noord-Brabant

Boekhouder Noord-Brabant (5)

Hieronder vindt u een overzicht van alle boekhouders in Noord-Brabant. Voor een overzicht van boekhouders per plaats in de provincie Noord-Brabant, ga naar boekhouders Noord-Brabant. Of ga naar direct contact met boekhouders om via één e-mail in contact te komen met meerdere boekhouders tegelijk.

«« « 2 3 4 5 6 » »»

Swinkels Administraties BV

Mercuriuslaan 1c, 5632 EE Eindhoven (Noord-Brabant)
Tel: 040-2960196, Fax: 040-2960197, KvK: 17037045
Wij verzorgen al meer dan 35 jaar administratieve diensten voor
ondernemingen in het MKB, zoals :
- verwerken / verzorgen financiele administratie
- verzorgen volledige salarisadministratie (intern)
- verzorgen fiscale aangiftes (BTW, LB, IB, VPB etc.)
- tussentijdse rapportages (maand/kwartaal)
- controles en verzorgen jaarrekeningen
Diensten onbekend
Openingstijden onbekend
Sociale media:
Afbeelding › Swinkels Administraties BV

Afif Finance

Schoolstraat 32, 4876 AV Etten Leur (Noord-Brabant)
Tel: 0642529557, Fax: -, KvK: 53174682
Allround boekhouder. Hierbij kan men denken aan het verzorgen en beheren
van de financiele administratie, het doen van de BTW aangifte maandelijks of per kwartaal. En alles wat betrekking heeft op de inkomstenbelasting.
Diensten onbekend
Openingstijden onbekend
Sociale media:
Afbeelding › Afif Finance

Myasfa Administratiekantoor

Vincent van Goghlaan 39, 5056 CS Berkel Enschot (Noord-Brabant)
Tel: 0614322403, Fax: -, KvK: -
Voor alle voorkomende administratie, voor ZZP, MKB of particulier. Voor
hulp bij het opzetten van een administratie, en begleiding hierin. Ook hulp, advies en/of begleiding van particulieren. Dit alles tegen een zeer gunstig tarief, U betaald naar vermogen.
Diensten onbekend
Openingstijden onbekend
Sociale media:
Afbeelding › Myasfa Administratiekantoor

Tilbizz

Sportweg 15, 5037 AC Tilburg (Noord-Brabant)
Tel: 013 85 020 85, Fax: -, KvK: -
Tilbizz Boekhouding en Opleidingen:


Tilbizz is gevestigd in Tilburg en adviseert en ondersteunt ondernemers (ZZP en MKB) op het gebied van Administratie, Financiering & Belasting.

Wij verzorgen volledige administraties en belastingaangiftes. Daarnaast bieden wij ook opleidingen aan ondernemers, zodat zij zelf kunnen gaan boekhouden. De voordelen:
- meer grip op je eigen administratie waardoor je beter sturing kunt geven aan je bedrijf
- simpelweg kosten besparen

Bij Tilbizz bepaal je zelf welke werkzaamheden je zelf uit wilt voeren en wat je wilt uitbesteden.

Geïnteresseerd? Wij plannen graag een kennismakingsgesprek in!
Diensten onbekend
Openingstijden onbekend
Sociale media:
Afbeelding › Tilbizz

Administratiekantoor Cleo

't Bijsterveld 2, 5701 GW Helmond (Noord-Brabant)
Tel: 0492543031, Fax: 0492521983, KvK: 17149752
zie website voor uitgebreide informatie van werkzaamheden en kennis
Diensten onbekend
Openingstijden onbekend
Sociale media:
Afbeelding › Administratiekantoor Cleo

Bongers Tax Consultancy

Gramsbergenlaan 17, 5043 LB Tilburg (Noord-Brabant)
Tel: 06 10110129, Fax: 084 8674306, KvK: 17241323
Bongers Tax Consultancy is een administratie- en belastingadvieskantoor
gespecialiseerd in grensoverschrijdende arbeid. Als u (tijdelijk) in het buitenland werkt of als u in het buitenland woont en (tijdelijk) in Nederland werkt of als u als werkgever met grensoverschrijdende arbeid te maken, bent u bij Bongers Tax Consultancy aan het goede adres. Uiteraard kan ik u ook helpen met administratie of belastingadviezen die geen grensoverschrijdend karakter hebben.

Bongers Tax Consultancy is opgericht door Marcel Bongers. Ik ben in eerste instantie geïnteresseerd in het opbouwen van constructieve en positieve relaties met mensen. Wat we voor elkaar kunnen betekenen hangt dus in de eerste plaats af van de vraag of het klikt tussen u en mij. Als het klikt, is er een mogelijkheid voor wederzijds vertrouwen. Dat vertrouwen zal in de loop van de tijd moeten groeien.

Het doel van mijn dienstverlening is altijd het behartigen van de belangen van u als cliënt. Met name in grensoverschrijdende situaties, maar ook in niet-grensoverschrijdende situaties, komt het helaas nog vaak voor dat Belastingdienst en andere bestuursorganen zich erg onpersoonlijk en soms onbehoorlijk opstellen. Men wil maar al te graag doen geloven alsof de burger "klant" is en dat men zich "dienstverlenend" opstelt. Toch hebben vele burgers een heel andere voorstelling van deze begrippen dan de bestuursorganen.
Diensten onbekend
Openingstijden onbekend
Sociale media:
Afbeelding › Bongers Tax Consultancy

Administratiekantoor T&K Administraties

Kerkstraat 3A, 4715 RN Rucphen (Noord-Brabant)
Tel: 0165-856037, Fax: -, KvK: 20143964
Administratiekantoor T&K Administraties is gevestigd in Rucphen en
richt zich voornamelijk op ondernemers in het MKB. Wij verzorgen alle gangbare werkzaamheden die u kunt verwachten van een administratiekantoor, zoals:

- Verwerken administratie
- Loonadministratie
- Samenstellen jaarrekening
- Aangiftes omzetbelasting/loonheffing/vennootschapsbelasting
- Inkomstenbelasting (ook voor particulieren)

Waarom is T&K Administraties anders dan andere administratie- cq accountantskantoren?

De werkzaamheden zijn bij alle kantoren nagenoeg gelijk en dat er goed, betrouwbaar en fiscaal gezien de juiste keuzes worden gemaakt moet u bij alle kantoren ook van uitgaan.

Wij willen ons onderscheiden in o.a. de persoonlijke aandacht die elke klant volgens ons verdient, bij ons blijft u klant en wordt u geen nummer.
Wat ook geen onbelangrijk punt is, zijn de kosten. Bij veel kantoren zijn de uurtarieven absurt hoog,wij hanteren een uurtarief van maximaal € 50,-. Hierdoor kunnen wij ondernemers garanderen dat zij bij het overstappen minimaal 25% besparen op hun huidige kosten, dit kan zelfs oplopen tot 40%.

Bent u geïntresseerd en wilt u meer informatie? Maak dan geheel vrijblijvend en kostenloos een afspraak.
Diensten onbekend
Openingstijden onbekend
Sociale media:
Afbeelding › Administratiekantoor T&K Administraties

Administratiekantoor Verhees

Sluisstraat 19, 5712 BD Someren Eind (Noord-Brabant)
Tel: 0493841211, Fax: 0493473122, KvK: 17083117
Administratiekantoor Verhees is een kleinschalig, efficiënt werkend
kantoor gevestigd in Someren-Eind. Administratiekantoor Verhees richt zich met name op het midden- en kleinbedrijf, maar verleent ook diensten aan particulieren.

Met een jarenlange ervaring staan wij staan voor duidelijkheid, het nakomen van afspraken en een openhartige en eerlijke wijze van samenwerken. Deze persoonlijke benadering zorgt er tevens voor dat we snel, maar wel zorgvuldig in uw administratieve behoeften kunnen voorzien.

De volgende diensten kunnen wij voor onze klanten verrichten:

Financiële administratie
Salaris administratie
Fiscale dienstverlening
Advisering en begeleiding startende ondernemers
Beheer Vereniging van Eigenaren

En natuurlijk niet onbelangrijk is ons tarief zeer concurrerend.
Diensten onbekend
Openingstijden onbekend
Sociale media:
Afbeelding › Administratiekantoor Verhees

AKSO B.V.

Ringbaan Oost 116b, 5013 CD Tilburg (Noord-Brabant)
Tel: 013-7005158, Fax: -, KvK: 52829855
AKSO BV is een administratiekantoor dat zich met name richt op startende en
gevestigde ondernemers in het midden- en klein bedrijf (MKB). Kwaliteit, maatwerk, persoonlijk contact, goede service en een scherpe tarifering staan bij AKSO hoog in het vaandel.

Maar wat AKSO zo uniek maakt is dat zij onderdeel is van Solvid Ondernemen. Solvid Ondernemen adviseert sinds 2002 zelfstandig ondernemers in de breedste zin van het woord: van het regelen van een financiering tot een volledige bedrijfscan, van een haalbaarheidsonderzoek tot een Quick Scan. Door met AKSO in zee te gaan zult u naast een professionele verwerking van uw administratie profiteren van gratis doorlopende adviezen op allerlei gebieden. Hierbij kunt u denken aan een jaarlijkse Quick Scan of tussentijdse kostenbesparende adviezen. Door deze krachtige synergie is AKSO in staat u een breed pakket van diensten aan te bieden en kunnen wij veel sneller anticiperen op uw persoonlijke situatie of behoefte dan dat andere administratiekantoren kunnen doen.


AKSO biedt haar klanten de volgende diensten aan:
1. Verzorgen van de financiële administratie
2. Verzorgen van de salarisadministratie
3. Voorbereiden van de belastingaangiften (Omzetbelasting, vennootschapsbelasting, loonheffing, inkomstenbelasting)
4. Ondersteunen bij verkrijgen financiering
5. Uitvoeren van een jaarlijkse gratis Quick scan
6. Verstrekken van adviezen aan de hand van de uitkomst van de analyses

Om de ondernemer goed van dienst te zijn, stopt onze inspanning niet bij het opleveren van cijfers. AKSO zal, in samenwerking met Solvid Ondernemen, de ondernemer ook voorzien van analyses en aanbevelingen op het gebied van ondernemerschap. Hierbij valt te denken aan (her)financiering, kostenreductie, haalbaarheidsonderzoeken, bedrijfsscans en het geven van cursussen.
Diensten onbekend
Openingstijden onbekend
Sociale media:
Afbeelding › AKSO B.V.

Eventus Bonus

Stadionlaan 51, 5213 JJ Den Bosch (Noord-Brabant)
Tel: 073-7113811, Fax: 073-7113810, KvK: 17215993
Eventus Bonus Administratiekantoor & Belastingadviesbureau BV verzorgt
voor ondernemers desgewenst alle boekhoudkundige/administratieve werkzaamheden plus de daarbij behorende fiscale afwikkelingen/aangiftes.
Wij doen dit voor zowel startende ondernemers als ook voor reeds langer bestaande ondernemers binnen het MKB.
Wij kunnen u begeleiden en adviseren bij het opzetten van bedrijfsstructuren, zoals V.O.F., B.V. en/of holdingstructuren.
Omdat wij onderdeel uitmaken van een netwerk van (betaalbare) specialisten kunnen wij op elk vlak van ondernemersvraagstukken een aanspreekpunt voor u zijn.
Wij verwelkomen u graag voor een vrijblijvend gesprek bij ons op kantoor of op uw eigen locatie.
Diensten onbekend
Openingstijden onbekend
Sociale media:
Afbeelding › Eventus Bonus

«« « 2 3 4 5 6 » »»
Online casinoUw advertentie hier? Mail onsUw advertentie hier? Mail onsUw advertentie hier? Mail ons
Ik kwam, ik zocht, ik vond - Julius Caesar / 47 v.Chr. ;)


© JBB Media | Privacy