U bent nu hier: Home » Utrecht

Boekhouder Utrecht (2)

Hieronder vindt u een overzicht van alle boekhouders in Utrecht. Voor een overzicht van boekhouders per plaats in de provincie Utrecht, ga naar boekhouders Utrecht. Of ga naar direct contact met boekhouders om via één e-mail in contact te komen met meerdere boekhouders tegelijk.

«« « 1 2 3 » »»

DirectAdvies Fiscaal & Administratie

Edisonweg 8a, 3404 LC IJsselstein (Utrecht)
Tel: 0308080372, Fax: -, KvK: -
DirectAdvies Fiscaal & Administratie is een administratiekantoor dat
zich richt op de startende ondernemer, ZZP-er, MKB en Horeca. Door de focus op deze doelgroepen weten wij precies wat er speelt op fiscaal en financieel gebied en kunnen wij met onze expertise inspelen op de behoefte van de klant. Iedere klant is uniek en heeft specifieke behoeftes. Daarom maken wij graag een vrijblijvende, kosteloze afspraak met u, om uw wensen en behoeftes door te nemen en kijken op welke manier wij u zo goed mogelijk kunnen ontzorgen. Op deze manier kunt u zich met een gerust hart volledig richten op uw kernactiviteiten terwijl wij ervoor zorgen dat uw administratie op orde is, u inzicht heeft in uw cijfers en alle belastingzaken tijdig, volledig en netjes verwerkt en aangeleverd worden.
Diensten onbekend
Er wordt gewerkt op afspraak.
Sociale media:
Afbeelding › DirectAdvies Fiscaal & Administratie

JJA Finance

Ringoven 10, 3402 SB IJsselstein (Utrecht)
Tel: 030 68 85 121, Fax: -, KvK: -
JJA Finance is het financieel advies- & administratiekantoor voor de
regio Utrecht.

Gevestigd in IJsselstein zijn wij uw partner voor al uw financiële en fiscale diensten gespecialiseerd op het midden- en kleinbedrijf (MKB).

Bent u op zoek naar een betrouwbare partner die u kan ondersteunen bij uw administratie en boekhouding, dan is JJA Finance uw partner!
Diensten onbekend
Er wordt gewerkt op afspraak.
Sociale media:
Afbeelding › JJA Finance

Administratiekantoor Den Hartog ondersteuning

Albert einsteinweg 36, 3731 CT De Bilt (Utrecht)
Tel: 06-34477233, Fax: nvt, KvK: 59622067
Beste ondernemer,


Als de “allround ondersteuner” verzorgen wij de complete boekhouding voor MKB bedrijven, de ZZP'er, particulieren en verenigingen. Ook bieden wij een gespecialiseerde dienst voor horecabedrijven aan. Ons streven is om goedkoper te zijn dan 70% van de aanbieders, maar hanteren een tarief welke op zichzelf al zeer voordelig is. Afnemers van onze abonnementen bieden wij de mogelijkheid om een deel van de door onze gemaakte kosten terug te verdienen.

Tevens zijn we van mening dat het alleen op papier en in de computer zetten van uw financiële stukken maar een beperkte meerwaarde is. Dit is de reden waarom wij actief met u meedenken en een figuurlijk belletje laten rinkelen als er een besparing mogelijk is. Ook bezoeken we twee keer per jaar uw organisatie om onze dienstverlening beter op uw wensen af te stemmen. En staan voor persoonlijke en gastvrije dienstverlening.

Met vriendelijke groet,

Bas den Hartog, namens Den Hartog ondersteuning
Diensten onbekend
Openingstijden onbekend
Sociale media:
Afbeelding › Administratiekantoor Den Hartog ondersteuning

KUBUS Woerden

Sleper 82, 3448 WK Woerden (Utrecht)
Tel: 0348-453570, Fax: -, KvK: -
Voor al uw administratie
Diensten onbekend
Openingstijden onbekend
Sociale media:
Afbeelding › KUBUS Woerden

AvestaAccounting & Belastingadvies

Radonweg 2, 3812 RL Amersfoort (Utrecht)
Tel: 0644158957, Fax: -, KvK: -
AvestaAccounting


Welkom op de website van Avesta Accounting en belastingadviseurs. Avesta Accounting is een fullservice boekhouders kantoor gevestigd in Amersfoort. Avesta Accounting is opgericht in 1994 en bedient op dit moment meer dan 240 ondernemingen, verspreid in regio Utrecht en Gelderland. Onze medewerkers zijn uitstekend gediplomeerd en krijgen regelmatig de nodige fiscale updates.

Wij zijn meer dan alleen een boekhouder en denken actief met u mee over de fiscale wetgeving en spelen razend snel hierop in. Wij onderscheiden ons door een proactieve houding om zoveel mogelijk zorgen uit uw handen te nemen. Op deze manier hebben wij een GOEDE NAAM mogen bouwen bij fiscus en reeds aangesloten ondernemers. Wij streven naar een langdurige relatie, gebaseerd op vertrouwen, loyaliteit en kwaliteit.

All-in prijs v.a. €40,- euro per maand!
All-in prijs maximaal €10,- euro per strook!

Door gebruik van zeer moderne softwarepakketten kunnen wij aan ZZP-ers of eenmanszaken diensten aanbieden va. €40,- per maand. Voor dit bedrag doen wij uw volledige boekhouding inclusief het opstellen van uw jaarrekening en aangifte inkomstenbelasting. Voor VOF's, BV's, Maatschappen of verenigingingen is afhankelijk van het aantal verkoop- en inkoopfacturen het wijze van leveren van uw boekhouding ook een scherpe tarief bespreekbaar. Een kort overzicht van onze werkzaamheden:
Voeren van uw administratie;

- Opzetten van een goede en effectieve administratie;
- Loonadministratie voor €10,- per medewerker per maand;
- Opstellen van balans en winst- en verliesrekening;
- Verzorgen van het deponeren van jaarstukken;
- Onderhouden van contacten met Accountants (óók met Online boekhouden);
- Opstellen van Fiscale aangiften (Inkomstenbelasting, Loonbelasting, BTW, VPB);
- Opstellen van Bezwaarschriften;
- Advisering bij opstarten onderneming en bedrijfsbeëindiging;
- Advisering mogelijkheden Stamrecht BV's (inclusief oprichting);
- Advisering met betrekking tot aantrekken extra omzet en kostenbesparing;
- Onderhouden van contacten met Belastinginspecteur;
- Fiscaal advies m.b.t. veranderen van uw rechtsvorm;
- Risicomanagement.
Maak vandaag nog een vrijblijvend afspraak en ontlast uw zelf van de fiscale wetgeving. Want u moet ondernemen en de rest doen wij.


AvestaAccounting & Belastingadvies

Radonweg 2

3812 RL, AMERSFOORT

Mob: 064415 8957
Diensten onbekend
Openingstijden onbekend
Sociale media:
Afbeelding › AvestaAccounting & Belastingadvies

HSB Consulent

Veldbloemlaan 34, 3452 CL Vleuten (Utrecht)
Tel: 0308784537, Fax: 0847223517, KvK: 302162720000
Wij zijn een snelgroeiend belasting-, administratie-, advies- en
detacheringskantoor in omgeving Utrecht en Arnhem.

Door onze jarenlange ervaring kunnen wij u helpen bij:
◦Administratie
◦Aangiftes
◦Salaris verwerking
◦Incasso
◦Jaarrekeningen
◦Receptionele werkzaamheden
◦Secretariële werkzaamheden
◦Werving & Selectie
Diensten onbekend
Openingstijden onbekend
Sociale media:
Afbeelding › HSB Consulent

Administratiekantoor IJsselstein

Middenweg 23, 3401 MB IJsselstein (Utrecht)
Tel: 030-2600606, Fax: -, KvK: -
Administratieve ondersteuning van ondernemers in het midden- en
kleinbedrijf en voor particulieren op het gebied van: boekhouding, jaarrekening, salarisadministratie, adviezen, belastingaangiften en accountantswerkzaamheden.
Diensten onbekend
Openingstijden onbekend
Sociale media:
Afbeelding › Administratiekantoor IJsselstein

Fokker Finance

Vlietsingel 66, 3831 SV Leusden (Utrecht)
Tel: 06-42337100, Fax: -, KvK: 32120273
opzetten van financiele administraties, bijhouden van financiele
administraties, aangifte omzetbelasting, aangifte inkomstenbelasting, toeslagen, jaarrekeningen, financieel en fiscaal advies
Diensten onbekend
Openingstijden onbekend
Sociale media:
Afbeelding › Fokker Finance

Administratiekantoor Maaswinkel

Norgerveste 12, 3432 RX Nieuwegein (Utrecht)
Tel: 030-6040373, Fax: 030-6033840, KvK: Utrecht 30236163
Inrichten en verzorgen van administraties/boekhoudingen

(bij u op locatie of bij ons op kantoor)
Aangiftes omzetbelasting (BTW)
Aangiftes inkomstenbelasting
Verzorgen van loonadministraties
Aangiftes loonheffing
Samenstellen jaarrekeningen en publicatiestukken
Deponeren jaarstukken
Aangiftes vennootschapsbelasting

Wij bieden u ook aan het "ONLINE BOEKHOUDEN". Dat betekent dat u, tegen lage kosten per maand,vanaf iedere plek aan uw administratie kunt werken en dat wij desgewenst met u mee kunnen kijken.
Diensten onbekend
Openingstijden onbekend
Sociale media:
Afbeelding › Administratiekantoor Maaswinkel

Amfico bv

Zegheweg 8a, 3931 MR Woudenberg (Utrecht)
Tel: 033-286 78 68, Fax: 033-286 60 80, KvK: 51177706
Wij halen maandelijks alle in- en verkoop facturen bij je op en verwerken
deze in ons boekhoudprogramma. De originele documenten bergen wij netjes voor je op en ontvang je iedere maand weer retour. Vier keer per jaar bespreken wij de tussentijdse vorderingen en geven je advies. Daarnaast houden wij nauwlettend uitgaven in de gaten, waarvan wij denken dat deze goedkoper kunnen. Jij kunt je dus richten op het ondernemen. De administratieve beslommeringen nemen wij je volledig uit handen.
Diensten onbekend
Openingstijden onbekend
Sociale media:
Afbeelding › Amfico bv

«« « 1 2 3 » »»
Online casinoUw advertentie hier? Mail onsUw advertentie hier? Mail onsUw advertentie hier? Mail ons
Ik kwam, ik zocht, ik vond - Julius Caesar / 47 v.Chr. ;)


© JBB Media | Privacy